vineri, 10 ianuarie 2014

19 decembrie 2013 - „Spre țara colindelor”




Împlinim șapte ani de când am încercat pentru prima dată să punem temelia unui grup care, desprins dintre matematică și fizică, atunci învăța responsabilitatea de a cânta colinde autentice românești. Anii au zburat însă cu fiecare an de amintim de curajul nostru de debut și ne rugăm la Dumnezeu să ne țină darul entuziasmului și al bucuriei de a colinda inimile oamenilor indiferent de obstacole. Ne bucurăm și mulțumim publicului care ne-a onorat și în acest an, în număr foarte mare, la concertul   „Spre țara colindelor” pe care l-am desfășurat la Biblioteca Municipală „Radu Rosetti” din Onești.

Și anul acesta ne-am dorit să proptim scara colindelor în in inimile ascultătorilor, iar unii pe alții să ne ajutăm să urcăm pe ea, și să nu ne temem câtuși de puțin, căci la capătul ei ne așteaptă Hristos cu mâinile întinse, așteptându-ne. Am pus colindele noastre ca piatră pe care să se ascute mintea celor ce ne ascultă, pentru că numai așa pot ieși la iveală profunzimi cu care nu ne-am mai întâlnit și care așteaptă să fie descoperite. Am inclus în programul nostru colinde complexe, care unesc teologia înaltă cu specificul unic românesc și am invitat alături de noi un grup de copii, o parte elevi ai Școlii nr. 1 din  Onești care să ne bucure cu puritatea și inocența lor. 

Dăm slavă lui Dumnezeu pentru că ne-a ajutat în toate și am dus la bun sfârșit proiectul nostru și ne rugăm să ne țină în dragostea Sa să ne continuăm misunea noastră.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu