joi, 16 octombrie 2014

Laudati pe Domnul !

12 octombrie 2014
Mitropolia Moldovei si Bucovinei
Iasi





Dumnezeu și-a pogorât curajul și determinarea în inimile noastre și ne-a ajutat să participăm, anul acesta, la faza mitropolitană a Concursului național de muzică bisericească „Lăudați pe Domnul” organizat la Iași, cu prilejul manifestațiilor închinate Sfintei Cuvioase Parascheva.  Ne-am pregătit cu multă dăruire și trudă, întrucât  mare a fost responsabilitatea  de a reprezenta Arhiepiscopia Romanului și Bacăului la acest concurs cu anvergură națională. Ne bucurăm pentru faptul că am purtat în armonii psaltice spiritul Bisericii din Borzești pe care am reprezentat-o și pentru că Dumnezeu ne-a oferit o astfel de experiență prin care am putut „să-L lăudăm pe Domnul din ceruri”. Faptul că suntem un grup laic, iar pregătirea noastră survine din pasiune și studiu a reprezentat o responsabilitate suplimentară pe care au purtat-o dirij. Prof. Paula Cautiș și pr. Petrică Cautiș, însă satisfacția tuturor a fost pe măsură, iar bucuria a reieșit din cântarea noastră.

Dorim să transmitem prețuirea noastră PS Ioachim Băcăuanul pentru sprijinul și dragostea cu care ne susține în toate proiectele noastre, totodată coordonatorilor și prietenilor corului care ne-au copleșit cu dăruirea lor și fără de care nu am fi reușit să răzbim.  

Dăm slavă lui Dumnezeu pentru toate și îl rugăm să nu își ia de la noi darurile Sale și să rânduiască cele potrivite în viețile noastre.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu